Odpowiedzi

2010-03-24T18:00:00+01:00
Moje zwierzątko domowe
Moim zwierzątkiem domowym jest kotek,który wabi się Lala.Jest bardzo milutki i przyazny.Ma czarno-białe,grube futerko i duże zielone oczy.Najbardziej lubi jeśś szynkę, którą podjada mi z lodówki.wiem,że jest moim przyjacielem i nie zamieniłabym go na innego zwierzaka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:04:01+01:00
Np: Szynszyl: ma duże uszy, ma gestą sierść, jest szary, lubi bardzo rodzynki,
ma biały brzuszek, szynszyl jest duży, ma długie wąsy, i krótki ogon,



Ja wybrałem Szynszyla. Ma na imię Godi. Jest cały szary tylko ma biały brzuszek i łapki. Ma bardzo długie wąsy i krótki ogon. Mój Godi lubi bardzo rodzynki. Ma bardzo grubą sierść i duże uszy...


Myśle że poogłem. :]