Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:00:40+01:00
P = 2 * 10cm * 0,3m + 2 * 0,3dm * 0,3m = 2 * 10cm * 30cm + 2 * 3cm * 30cm = 20cm * 30cm + 6cm * 30cm = 600cm² + 180cm² = 780cm²
2010-03-24T18:03:32+01:00
2*10cm*O,3m+2*0,3dm*0,3m

1m=100cm
1dm=10cm

2*10cm*O,3m+2*0,3dm*0,3m=
20cm*30cm+2*3cm*30cm=600cm+6cm*30cm=600cm+180cm=780cm

780cm=7,8m

Odp. Pole figury wynosi 780cm .
2010-03-24T18:09:05+01:00