Rozwiąż krzyżówkę.
1.Jeden z symboli Krakowa. to ma 8 liter
2.Na czele zakonu krzyżackiego stał wielki. to ma 6 liter
3.Uznanie kogoś za świętego przez kościół. to ma 11 liter
4.Organizacje zakładane przez rzemieśliników wykonujących ten sam zawód. to ma 5 liter
5.Jedno z plemion , które zamieszkiwało ziemie Polskie. to ma8 liter
6.Swięty uznawany za opiekuna państwa, miasta lub zawodu.to ma 6liter
7.Najważniejszy władca w Europie. to ma 6 liter
8.Brat biskupa Wojciecha.to ma 6 liter

Pomocy to jest potrzebne na jurto!!!.

2

Odpowiedzi

2010-03-24T18:10:30+01:00
1.
2. mistrz
3. beatyfikacja
4. cech
5. Wiślanie
6. patron
7. cesarz
8.
33 2 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:19:56+01:00
1.
2.kontur
3.kanonizacja
4.cechy
5.Wiślanie
6.patron
7.cesarz
8.Radzim
29 3 29