Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T18:03:11+01:00
1.Mieć Serce Na Dłoni :
ufać ludziom; być prostodusznym, szczerym, otwartym na innych.

2.Pretendować :
ubiegać się o jakieś stanowisko, tytuł itp...

3. Skąpić
wydzielać komuś małe ilości, nie dawać czegoś w wystarczającym stopniu
2010-03-24T18:05:03+01:00
Skąpić- żałować
Pretendować- ubiegać się o jakieś stanowisko, tytuł
Mieć serce na dłoni- ufać ludziom; być prostodusznym, szczerym, otwartym na innych