Znajomi z Niemiec zamierzają cię odwiedzić. Zależy im na ładnej pogodzie podczas podróży
i zastanawiaja się nad terminem wizyty. W liście do nich:
- zaproponuj konkretny termin wizyty i uzasadnij, dlaczego jest on najlepszy

- zapytaj, jakim środkiem transportu
zamierzają przyjechać i co chcieliby zwiedzić
- poinformuj o możliwych odstępstwach od spodiewanej pogody i poradź, jakie ubrania powinni w związku z tym zabrać
- zapytaj o warunki
pogodowe panujące obecnie w ich regionie i wyraź radość z powodu oczekiwanej wizyty

2

Odpowiedzi

2009-10-29T14:47:08+01:00
Hallo!
Ich empfehle dir Juli, z.B. am 17. Juli nachsten Jahr. Im Juli haben wir immer eines guten Wetter und damals regen nicht. Welche Transportmittel wolt ihr währen und was möchten ihr besuchen? Ich aber rate euch, dass warme sowie lose Kleidung nehmen mit. Ich geschriebe hier Wetter im Juli gut ist, aber es kommt vor, dass Abweichung ist.

Wie mit das Wetter im deinen Region jetzt ist? Ich bin mit euren Besuch sehr zufrieden. Ich warte für euch.

Mit freundlichen Grüßen
- Jan Kowalski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T14:56:28+01:00
Hallo!
Hej
Wie geht's?
Jak leci?
Ich freue mich auf eueren Besuch und nach meiner Meinung Juni ist am beste zu reisen.
Cieszę się na was przyjazd i uważam(dosłownie moim zdaniem>, że Czerwiec jest najlepszy do podróżowanie
Während dieses Monat gibt es schöne Wetter.
Podczas tego miesiąca jest piękna pogoda
Es ist nicht zu warm und nicht zu kalt.
Nie jest za ciepło, ani za zimno
Ich wollte noch einige Sache weißen.
Chciałabym też wiedzieć kilka rzeczy
Was möchtet ihr besuchen?
Co chcielibyście odwiedzić?
Bevorzugt ihr mit dem Zug, mit dem Auto oder mi etwas anderes fahren?
Wolicie jechać pociągiem, autobusem, czy czymś innym?
Das ist benötig, um einen Besuchspläne zu schreiben.
To jest potrzebne, aby napisać plan wizyty
Es gibt auch Möglichkeit, dass es nicht sehr gute Wetter werde, deshalb sollt ihr auch warme Kleidungen mitnehmen.
Jest też możliwość, że pogoda nie będzie bardzo łądna, dlatego powinniście wziąć ze sobą także ciepłe ubrania
Und welche Wetter habt ihr?
A jaką pogodę wy macie?
Ich begrüse euch.
Pozdrawiam was
XYZ

Ps. Mam nadzieję, że się przyda:) Za ewentualne błedy <oby ich nie było> przepraszam. Pod każdym zdaniem pisałam tłumaczenie na polski, może się przyda:pp
1 5 1