Odpowiedzi

2010-03-24T18:11:42+01:00
PROSTOPADŁOŚCIAN- jego boki musza być zawsze w kształcie prostąkąta.Dwie ściany są zawsze równoległe do siebie albo prostopadłe.

SZEŚCIAN- to figura o szściu bokach w kształcie kwadratu.Każy kwadrat musi byc identyczy ponieważ sześcian musi mieć wszystkie boki jednakowej długości :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:12:16+01:00
Prostopadłościan to równoległościan, którego każda ściana jest prostokątem.
Prostopadłościan to taki równoległościan, w jakim dowolne dwie ściany są do siebie albo równoległe, albo prostopadłe.Ma on 12 krawędzi, 8 wierzchołków i 6 ścian.


Sześcian to wielościan foremny o sześciu bokach w kształcie identycznych kwadratów.


1 5 1