Odpowiedzi

2009-10-29T14:19:36+01:00
2009-10-29T14:31:50+01:00
(∛32)²/16=(∛2 do potegi 5)²/16=
=(2 do potegi 5/3)²/16=(2 do potegi 10/3 )/2 do potegi 4=
=2 do potegi (10/3-4)=
=2 do potegi (-2/3)=
=∛(1/4)


Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T14:32:52+01:00
(³√32)²= ³√32׳√32=³√8×4 × ³√8×4 =2 ³√4 × 2 ³√4= 4 ³√16= 4 ³√8×2=
4×2 ³√2= 8 ³√2 po podzieleniu przez 16 otrzymujemy
³√2 /2.

Jeżeli w zadaniu na początku był ³√ to takie rozwiązanie proponuje.