Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T14:23:03+01:00
Jestem osobą odpowiedzialną. wiem kiedy i jak się zachowywać.
Asertywność to tez moja mocna strona, znam swoje zdanie na dany temat, umiem wyrażać siebie. Jestem również bardzo punktualna,zawsze jestem 5 minut przed czasem.
2009-10-29T14:53:50+01:00
Jestem osobą szczerą. Nie potrafię kłamać bez względu na sytuację uważam że zawsze lepiej jest mówić prawdę i tylko prawdę. Kłamstwo ma bardzo często krótkie nogi więc lepiej nie ryzykować upokorzeniem gdy wyjdzie na jaw przeinaczony przez nas fakt.