1.Liczba (7-2√3)² jest rowna;
A.37 B.61 C.61-14√3 D.61-28√3

2.Wśród liczb należących do zbioru Z={ √24,√36,0,(73),2/(3,) (√5)/(4 ,) (√25)/2} . Ile jest liczb wymiernych?

3.Liczba |2-√7| jest równa ;
A.√7-2, B.-√7+2 C.-2-√7 D.√7+2

3

Odpowiedzi

2009-10-29T14:23:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T14:25:08+01:00
Zad 1 odp D liczymy to z wzoru skróconego mnożenia tzn.
49-28√3+12 = 61-28√3

zad3 odp A opuszczając moduł zmieniamy znaki na przeciwne
2009-10-29T14:40:12+01:00