Proszę o dobre przetłumaczenie tekstu,niechce tlumaczenia translatorem tylko kogos kto dobrze zna niemiecki.

Mochtest du selbst einmal Geologe sein?Unter dem Mikroskop kannst du die Geheimnisse des Erdreichs entdecken.In einem winzigen Stuck Erde leben Tausende von klein Tieren.Versteinerte Schnecken und Muscheln erzahlen von vergangenem Leben.Such schone Steine und bearbeite sie.
Mochtest du mal einen Berg von innen sehen?Erforsche dunkle,faszinierende Hohlen.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:22:13+01:00
Czy mogłeś być choć raz geologiem? Pod mikroskopem, można odkryć tajemnice ziemi. W małym kawałku ziemi, tysiące małych zwierząt żywych. Skamieniałe ślimaki i małże opowiadają o poprzednich wcieleniach. Takie piękne kamienie i edytować.
Zobacz Góry od wewnątrz. Oglądaj ciemne, fascynujące jaskinie.


2010-03-24T18:22:24+01:00
Chciałbyś zostać geologiem? Pod mikroskopem możesz odkrywać tajemnice ziemi. W malutkim stiuku ziemi żyją tysiące mały zwierząt. Skamieniałe ślimaki i muszle arcyszydło kamienne od zniknięcia życia. Szuka pięknych kamieni i je obrabia. Chciałbyś widzieć kiedyś górę od środka? Badaj ciemny, fascynujący pusty.