Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Hoss
  • Początkujący
2009-10-29T14:25:57+01:00
Ponieważ organizmy rozmnażające się bezpłciowo potrzebują specjalnych warunków, aby się rozmnażać, kiedy płciowo można rozmnażać się wszędzie
2009-10-29T16:03:44+01:00
DNA , a więc nie są przekazywanie genotypy. Organizmy rozmnażające się bezpłciowo o genotypach mało podatnych na mutacje są gorzej przystosowane do zmieniających się warunków środowiska.

Np. jeśli szybko zmieni się temperatura otoczenia młode komórki umrą.