Odpowiedzi

2010-03-25T17:02:12+01:00
Moje rekolekcje :
Tegoroczne rekolekcje przeżyłem (am) w skupieniu i modlitwie
zakończyłem rekolekcje sakramentem pokuty i pojednania z Bogiem. Słowo , które głosił ojciec rekolekcjonista trafiło do mnie i wezmę jego rady do serca i będę się nimi kierować w dalszym życiu

Licze na naj mysle że pomogłem
89 4 89
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:34:27+01:00
Dzięki rekolekcjom mogę co roku zastanowić się nad własnym postępowaniem i życiem. Uczestnicząc we Mszy św. i słuchając kazań księdza rekolekcjonisty poznałam lepiej Boga i otaczający mnie świat. Przeżywając natomiast Drogę Krzyżową było mi wstyd za siebie że ja tak często popełniam grzechy za które Jezus musiał tak bardzo cierpieć. Bardzo się cieszę że mogłam uczestniczyć w tych rekolekcjach ponieważ właśnie na nich wyciszyłam się i zrozumiałam sens prawdziwego chrześcijańskiego życia.
32 4 32