Odpowiedzi

2010-03-24T18:18:55+01:00
To jest mój mąż.
To najfajniejszy smok.
nie wiem co to smog.
Kupuję te półki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:19:15+01:00
1. Mój tato jest mężem mojej mamy.
2. Smok wawelski zjadł wszystki dziewice! :D
3. (?)
4. W moim biurku jest wiele półek.
5. stuk, puk> xD
6. (?)
maż,smok,smog,pułki,półki,stuk,stóg


pozdr.
liczę na naaj. :P
2010-03-24T18:21:07+01:00
Według legendy, na Wawelu mieszkał smok.
Na miastami często unosi się smog.
W bibliotece półki uginają się pod ciężarem książek.


śpieszę się:) dalej nie mogę już podać
mam nadzieje że chociaż to na coś się przyda :)