''Ułożę zdania z tych wyrazów ;

-alkohol,błahy,czyhać,filharmonia,inhalacja
ohydny,rehabilitacja,wahać się,Halina
Hamburg,Henryk,Himalaje,Holandia
Kopenhaga,Podhale,Sahara,habit
haft,hak,hałas,hamak
hamować,handel,hańba,harcerz
harmider,hart,hasło,hejnał
hełm ,herb,hiacynt,hiena
higiena,hodować,honor,horyzont,
huk,hultaj,humor,huragan,huśtać,hymn

Przynajmniej Z niektórymi jakbyście mogli ..Proszę.
I nie musi być na jeden temat ,obojętnie.
Bardzo,Bardzo Proszę..
Z Góry Dziękuje :)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T18:21:52+01:00
1.muj wuja lubi i czesto pije alkohol 2.wczoraj w lazince byl ohydny robak 3.muj kuzyn mil wypadek i jutro jedzie na rehabilitacje 4.moja ciocia ma na imie halina 5.chcialbym w przyszloscia zwiedzic himalaje 6.
1 4 1
2010-03-24T18:23:42+01:00
Alkohol jest sprzedawany od 18 roku życia.
z Koleżanką rozmawiałyśmy na błahy temat, a jej babcia, która chodzi do filharmoni czyhała na rogiem.
Chodzę na rehabilitacje, tam tez mam inhalacje.
Ciocia Halina z wujkiem Henrykiem mieszkają w Hamburgu.
Przez Holandie przeszedł Huragan.
Ola ma swój honor, ale tez ma zawsze dobry humor.
Harcerz w hełmie, rzucił hasło, że widać horyzont.
To hańba, że Kasia nie podlewa Hiacynta.
Marta dba o higiene
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:47:28+01:00
Alkohol jest bardzo szkodliwy dla zdrowia.
Ten pająk był bardzo ohydny.
Moja pani od chemii ma na imię Halina.
Hamburg jest Niemieckim miastem.
Mój wujek ma na imię Henryk.
Himalaje to największe góry świata.
Holandia jest moim ulubionym państwem.
Kopenhaga jest stolicą Danii.
Sahara jest największa pustynią świata.
Podhale znajduje się w południowej Polsce.
Habit jest strojem zakonnym.
Moim ulubionym kwiatem jest hiacynt.
Na przerwie jest wielki hałas.
Lubię bujać się na hamaku.
Dzisiaj mam dobry humor.
Huragan zniszczył domy.
Lubię się huśtać na huśtawce.
Nasz hymn napisał Józef Wybicki.
Mój kolega jest harcerzem.
Hasło było bardzo trudne do odgadnięcia.
Higiena osobista jest dla mnie bardzo ważna.
Umiem szyć haftem krzyżykowym.
Moja babcia chodzi na rehabilitacje nogi.
Samochód zaczął mocno hamować.
Herb Warszawy bardzo mi się podoba.
W czasie wakacji byłam w filharmonii w Bydgoszczy.
Mój dziadek jest chory na astmę i leczony jest przez inhalacje.
Waham się między 2 a 3.
Tata zamontował solidny hak do huśtawki.
Hiena jest drapieżnym ssakiem.
Mój wujek hoduje kury.
Hełm chroni czaszkę przed urazami.




Dalej mi się nie chce ;P.
Mam nadzieje że pomogłam ; )









5 3 5