Odpowiedzi

2010-03-24T18:25:23+01:00
Bysmy kochali wszystkich ludzi by oni kachali nas poniewaz kiedy umrą nie bedziemy mogli ich pokochac a jesli juz kogos pokochamy to mamy go kochac bardzo mocno by nie za mało i nie za późno .
masz cos takiego:D
1 2 1
2010-03-24T18:26:51+01:00
Przesłaniem kierowane do czytelników mówi o tym abyśmy kochali ludzi takimi jacy są, ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy odejdą. Może zginąć nawet jutro w wypadku.
''Kochamy wciąż za mało i stale za późno'' odnosi się do tego, że nie potrafimy okazywać prawdziwej miłości. Autor twierdzi, że powinniśmy kochać całym sercem i okazywać naszą miłość wtedy kiedy ją czujemy, bo kiedyś może być już za późno.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:31:04+01:00
Przesłanie kierowane do czytelników mówi o tym abyśmy kochali ludzi, że trzeba ich kochać nie zależnie jacy są, bo nie wiadomo kiedy odejdą i zostaną po nich " Tylko buty i głuchy telefon"
Musimy pamiętać że tzreba kochac bo może być na to za późno.
2 3 2