Ułóż modlitwę za wspólnotę parafialną. Przynajmniej 10 linijek. Daje dużo punktów jak na takie łatwe zadanie, gdyż daje aż 40:) Daje naj :] Najlepiej by było aby wysłać mi na gg, mój numer to 11610457. Jak ktos będzie pisał na gg to neich tutaj napisze jakiś krótki wierszyk.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:27:22+01:00
Panie Boże mój kochany,
chcę byś zawsze był kochany,
i szczęśliwy abyś był,
bo Ty stwórcą jesteś mym,
.Bo ty zawsze mi pomagasz,
a jak problem to się zmagasz.
Jsteś w sercu mym obecny,
ja dziękuje na czas wieczny
troche mniej linijek ale ja wymyśliłam ;)
10 4 10
2010-03-24T19:16:15+01:00
Panie Boże, proszę cie o zdrowie dla całej wspólnoty parafialnej. Niech księża i misjonarze, (którzy tak ciężko pracują po to, by więcej osób usłyszało i uwierzyło w ciebie), mieli siłę i zdrowie by dalej wysławiać twe imię. Niech ministrajanci, (którzy wiernie pomagają w czasie mszy świetęj kapłanom, by okres spotkania z tobą przepływał jak najmilej i najdłużej) nadal mogli kontynuować swą pracę. I chciałbym, aby całą wspólnota ludzi, którzy wieżą w ciebie i pomagają kapłanom, ministrjantom i innym, mogli cieszyć się twoją wdzięcznościa.
Za wszystko c dziekuję Boże.
Amen
5 5 5