Napisz do koleżanek lub kolegów telegramy, w których poinformujesz ich o:
A - zmiana terminu wycieczki klasowej,
B - odwołaniu klasówki z matematyki,
C - zorganizowanej dyskoteki klasowej .

PS Mają być trzy telegramy Bardzo proszę , muszę je mieć na jutro
Z góry dziękuję:*

2

Odpowiedzi

2010-03-24T18:27:56+01:00
A.
Wycieczka klasowa przełożona, spotykamy się 20.04.2010 o godz 10 pod szkołą.

B.
Klasówka z matematyki przełożona na czwartek.

C.
Organizujemy dyskotekę klasową, jest 13.04.2010, godz 16:00 koniecznie przyjdź.

Mam nadzieję, że pomogłam, jeśli musisz, to wstaw pomiędzy każdym słowem słowo STOP, ale ostatnio nauczyciele tego nie wymagają.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:29:22+01:00

Drodzy koledzy i koleżanki . Chciałbym poinformować Was o zmianie terminu wycieczki klasowej. Wycieczka została przeniesiona z dnia 18.04.2010 na dzień 20.04.2010.


Koleżanki i koledzy pragnę poinformować Was o odwołaniu klasówki z matematyki która miała odbyć się dnia 26.03.2010.


Pragnę poinformować Was koleżanki i koledzy o dyskotece klasowej.Zostanie ona zorganizowana w dniu 03.04.2010 w budynku szkoły na sali gimnastycznej
2 5 2