Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T18:27:16+01:00
Drużyna-
pieniążek- pieniądz
chodźże- chodź
zamrażać-mrozek
chorąży- chorągiew
uważny- uwaga
mężczyzna- meski
bliżej- blisko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:28:18+01:00
Drużyna-
pieniążek- pieniądz ( ż wymienia się na dz)
chodźże- chodź ( ż wymiednia się na dź)
zamrażać- zamrozić ( ż wymienia się na z)
chorąży- chorągiew (ż wymienia się na g)
uważny- uwaga ( ż wymienia się na g)
mężczyzna- męski ( ż wymienia się na s)
bliżej- blisko ( ż wymienia się na s)
1 5 1
2010-03-24T18:29:16+01:00
Drużyna bo druh ż:h
pieniążek bo pieniądz ż:dz
uważny bo uwaga ż:g
2 3 2