Odpowiedzi

2010-03-24T18:37:45+01:00
*był kopaczem złota w Australii,
*poszukiwaczem diamentów w Afryce,
*farmerem w Kalifornii,
*próbował handlu w Amazonii,
*kowalem w Helenie,
*marynarzem (pływał w Wielorybniku),
*fabrykantem na Kubie,
*na końcu był latarnikiem w Aspinwall.
Był szczęśliwy kiedy dostał pracę latarnika, gdyż potrzebował stabilizacji.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:39:57+01:00
Przed praca latarnika:
-poszukiwacz diamentow w Afryce
-strzelec rzadowy w Indiach wsch
-W Kaliforni mial farme
-zalozyl warsztat kowalski w helenie
-sluzyl jako majtek na statku
-mial fabryke cygar
Gdy pracowal jako latarnik ;
-Karmił ptaki
-w niedziele chodzil na msze , odczytywal sobie hiszpanska gazete
-gdy lodz przywozaca mu co dzien zywnosc i wode przybila do wysepki, schodzil z wiezy na gawede ze straznikiem Johnsem.

''wracal jednak natychmiast po mszy na wyspe i wracal szczesliwy, bo zawsze jeszcze nie dowierzal stalemu ladowi''
1 5 1