Hej na jutro musze zrobic pokaz slajdów moja wizytówka :
podam o mnie troche szczegółów :
jestem Justyna
hobby zbieranie aniołów porlecanych
interesuje mnie konie i psy
w przyszłości chciałabym zostać fotografem
slajd musi zawierać 5 slajdów prosze pomórzcie bo ja niemam tego programu do robienia sladów

2

Odpowiedzi

2010-03-24T18:40:12+01:00
Foto shop
total video converter
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:58:56+01:00
Praca jest dość krótka ale nie podałaś szczegółów. : )
myślę, że będzie się podobać.