Odpowiedzi

2010-03-24T18:42:36+01:00
1 wiek od narodzin chrystusa do 199
2 wiek od 200 do 299 itp
1 2 1
2010-03-24T18:43:53+01:00
I 01-100
II 101-200
III 201-300
IV 301-400
V 401-500
VI 501-600
VII 601-700
i tak dalej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:47:19+01:00
Jakby ci to wytłumaczyć??<hmm>
Jak masz np 1234r. to jest to wiek 13 dlatego że cyfry(oprócz dwóch ostatnich) to 12 i trzeba dodać 1
Jak masz 2010 to cyfry (oprócz dwóch ostatnich) to 20 i trzeba dodać 1 więc mamy 21 wiek
Jak masz 269 o cyfry (orócz dwóch ostatnich ) to 2 i trzeba dodać 1 to mamy 3 wiek

UWAGA WYJĄTKI:
JEDEN NIE DODAJEMY DO LAT W KTÓRYCH SĄ DWA ZERA!!! NP ROK 2000 TO WIEK 20, BO DWIE PIERWSZE CYFRY OPRÓCZ DWÓCH PIERWSZYCH TO 20 A JEDYNKI NIE DODAJEMY!!

Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
1 5 1