Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:45:27+01:00
Dla mnie wrażenie wywary piramidy. Są one nie spotykane. Tu mozna zuważyć jak pomysłowi byli egipcjanie. Potrafili wszystko dokładnie wyliczyć. Budowali je z ogromnych blokuch skalnych których nie tak łatwo było wywieść na sam szczyt piramity. Posługiwali sie dobrą skałą skoro przetrwały aż do naszych czasów i że możemy je podziwiać.
1 1 1
2010-03-24T18:46:46+01:00
Budowanie piramid przez egipcjan
zafascynowalo mnie to jak oni mogli przeciagac te wielkie bloki
mieli wielka woedze o architektuze
2010-03-24T18:47:17+01:00
Zdecydowanie największe wrażenie wywarły na mnie egipskie piramidy. Do teraz nie wiadomo jak starożytni ludzie je wybudowali. Ciekawi mnie, w jaki sposób Egipcjanie przenosili te ciężkie cegły na duże wysokości. Przecież wtedy jeszcze nie było maszyn. Piramidy wzbudzają we mnie podziw. Mają wiele korytarzy, w których są pochowani faraonowie. Nie bez przyczyny jest to jeden z ośmiu cudów świata. ;))