Odpowiedzi

2009-10-29T15:01:22+01:00
Ustawodawca zapewnił władzom samorządowym szeroki zakres swobody w kwestii regulowania lokalnego dialogu społecznego. Narzędzia konsultacyjne oraz referendalne, jak również struktury jednostek pomocniczych (min. formy demokracji bezpośredniej w sołectwach i na osiedlach) z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez samorządy.
1 5 1
2009-10-29T16:32:03+01:00
Narzędzia konsultacyjne oraz referendalne, jak również struktury jednostek pomocniczych (min. formy demokracji bezpośredniej w sołectwach i na osiedlach) z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez samorządy.Ustawodawca zapewnił władzom samorządowym szeroki zakres swobody w kwestii regulowania lokalnego dialogu społecznego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:13:14+01:00