Odpowiedzi

2010-03-24T18:46:06+01:00
A) x = 8

b) 8x = 5
x = 5/8

c) 3x - 3 = 0
3x = 3
x = 1

d) -6x -6 = 24
-6x = 30
x = -5

e) -7x + 14 = 3x - 1
-10x = -15
x = 1,5

f) 4x - 4 = 6 + 6x
-2x = 10
x = -5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:47:46+01:00
A) 4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8

b) 5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5 /:8
x=5/8

c) 3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3 /:3
x=1

d) -6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=24+6
-6x=30 /:(-6)
x=-5

e) -7(x-2)=3x-1
-7x+14=3x-1
-7x-3x=-1-14
-10x=-15 /:(-10)
x=1,5

f) 4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x-6x=6+4
-2x=10 /:(-2)
x=-5
2010-03-24T18:51:18+01:00
A) 4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8

b)5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5/:8
x=0,625

c)3(x-1)=0
3x-3=0
3x=0+3
3x=3/:3
x=1

d)-6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=24+6
-6x=30/:(-6)
x=-5
e) -7(x-2)=3x-1
-7x+14=3x-1
-7x-3x=-1-14
-10x=-15 /:(-10)
x=1,5

f) 4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x-6x=6+4
-2x=10 /:(-2)
x=-5