Odpowiedzi

2009-10-29T15:01:50+01:00
W domu Zenka brakowało miłości jaką stwarzają rodzice. jego rodzina nie była wymarzoną rodziną. brakowało tam też ciepła i poczucia bezpieczeństwa. dlatego Zenek uciekł z domu i ukrywał się na wyspie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:01:56+01:00
W domu Zenka brakowało miłości, czułości i ciepła rodzinnego .
Zenek czuł sie odrzucony przez swojego ojca, który go nie kochał. to właśnie sprawiło, że Zenek postanowił podróżwać.
5 4 5