Odpowiedzi

2010-03-24T18:47:38+01:00
640 : 10 = 64
Pierwiastek z 64 = 8
r= 8

Pc = 2πr^2 + 2πr * H
Pc = 2π8^2 + 2π8 * 10
Pc = 128π + 160π
Pc= 288π

myśle że pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:15:44+01:00
1. 640π² : 10 = 64π²
πr² = 64π²|:π
r² = 64 |√
r = 8
śr = 2r
śr = 16

Załączniki:
Walce
1. Pp -π4² = 16π
Obw. 2π4 = 8π
Pb - 8π × 8= 64π
Pole powierzchni -2 × 16π + 64π = 32π + 64π = 96π
2. Pp - π5² = 25π
2π5 = 10π
Pb - 10π × 10 = 100π
Pole powierzchni -2 × 25π + 100π = 50π + 100π = 150π
3. d√2 = 5√2
d = 5
r = 2,5
Pp - π2,5² = 6,25π²
2π2,5 = 5π
Pb - 5π × 5 = 25π
Pole powierzchni - 2 × 6,25π + 25π = 12,5π + 25π = 37,5π

Stożki:
1. Pp. - π4² = 16π
V = 16π × 8 × ⅓= 128π × ⅓ = 42 ⅔

2. Pp. - π5² = 25π
H² = 10² - 5²
H² = 75
H = √75 = 5√3
V = 25π × 5√3 × ⅓ = 41⅔π√3

3. Pp - π5² = 25π
H² = 10√2² - 5²
H² = 175
H = √175 = 15
V = 25π × 15 x ⅓ = 125π

:)