Odpowiedzi

2010-03-24T18:49:47+01:00
Droga Kasiu! 26.01.1999 Warszawa
Wczoraj był pierwszy dzień wiosny. Było fantastycznie! Ela zrobiła ognisko i zaprosiła wszystkich ze szkoły. Piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki harcerskie. Kornelia przyniosła gitarę. Umie doskonale grać! Ja upiekłam ciasto z makiem. Wszyscy mówili że jest pyszne. Wieczorem ( już po imprezie), mama wzięła mnie i mojego brata Joela na pizzę. Po prostu wspaniały dzień! A jak ty go spędziłaś? Pozdrawiam
Ola
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:54:04+01:00
21.03.10r. Katowice
Droga Dominiko!
Chcę ci opowiedzieć co wydarzyło sie 21 marca.Dzień wiosny spędziłam bardzo radośnie, gdyż byłam ubrana na kolorowo i cały dzień chodziłam uśmiechnięta. Gdy wracałam ze szkoły nie zamartwiałam się problemami tylko przyglądałam się ptakom i dostrzegłam , że wszystko budzi się do życia po mroźniej zimie.

Pozdrawiam Cię!
Klaudia

Mi się wydaje że dobrze ale pewności nier mam bo jestem dopiero w 4 klasie ;))
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T18:54:13+01:00
Witaj Droga Madziu!Co u Ciebie słychać ciekawego?Jak spędziłaś pierwszy dzień Wiosny?U mnie w pierwszy dzień wiosny było bardzo ciepło i poszłam z koleżankami do Parku Miejskiego gdzie podziwialiśmy jak przyroda budzi się do życia. Było już bardzo dużo motylków.Po południu poszliśmy już z rodzicami topić marzanny i śpiewaliśmy piosenki Pozdrawiam Cię serdecznie Madziu!
2 1 2