Odpowiedzi

2010-03-24T18:47:38+01:00
1. Mozemy więcej dowiedzieć się co było kiedyś..
2. Mozemy poznac historie stworzenia świata i człowieka.
29 2 29
dziękuje wam obu dziękuje leci
Bog stworzyl człowieka i swiat!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:52:38+01:00
- z mitów czerpiemy pouczenie
-literacka: inspiracja dla twórców kolejnych epok
-motywacyjna: mity jako uzasadnienie ludziego losu
-światopoglądowa:mity jako podstawa wierzeń religijnych, opowiadająca o Bogach
27 4 27