Uzupełnij:
a) 25% liczby 420 to ...
b) 20% kwoty 30 zł to ... zł
c) 10% masy 55 kg to ... kg
d) 40% objętości 70 l to ... l
e) 5% masy 440 g to ... g
f) 1% objętości 1,5 l to ... l
g) 150% kwoty 300 zł to ... zł
h) 110% kwoty 80 zł to ... zł
i) 200% masy 2,5 t to ... t
j) 101% objętości 220 l to ... l
k) 105% masy 40 mg to ... mg
l) 1000% liczby 2 to ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T15:10:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 25% liczby 420 to 105
b) 20% kwoty 30 zł to 6 zł
c) 10% masy 55 kg to 5,5 kg
d) 40% objętości 70 l to 28 l
e) 5% masy 440 g to 22 g
f) 1% objętości 1,5 l to 0,015 l
g) 150% kwoty 300 zł to 450 zł
h) 110% kwoty 80 zł to 88 zł
i) 200% masy 2,5 t to 5 t
j) 101% objętości 220 l to 222,2 l
k) 105% masy 40 mg to 42 mg
l) 1000% liczby 2 to 20
62 4 62
2009-10-29T15:11:50+01:00
A) 25% liczby 420 to ...105
b) 20% kwoty 30 zł to ... zł 6
c) 10% masy 55 kg to ... kg 5.5
d) 40% objętości 70 l to ... l 28
e) 5% masy 440 g to ... g 22
f) 1% objętości 1,5 l to ... l 0.015
g) 150% kwoty 300 zł to ... zł 450
h) 110% kwoty 80 zł to ... zł 88
i) 200% masy 2,5 t to ... t 5
j) 101% objętości 220 l to ... l 222.02
k) 105% masy 40 mg to ... mg 42
l) 1000% liczby 2 to ... 20
18 3 18
2009-10-29T15:11:51+01:00
105
6zł
5,5kg
28
22g
0,015l
450zł
88zł
5t
222,2l
42mg
20

16 3 16