Przekształć zdania dotyczące namiotu tak, aby przekonały do jego kupna.
1. W namiocie mieszczą się trzy osoby i ich bagaże.
2. Produkt jest wykonany z nieprzemakalnego materiału.
3. Pokrycie namiotu chroni przed mrozem i wiatrem.
4. Namiot waży 1,5 kg, a jego wymiary po rozłożeniu to 100cm x 200cm x 250cm

Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:02:42+01:00
Hej, mam do sprzedania namiot , który mieści przynajmniej trzy osoby i bagaż.
Namiot wykonany jest z brezentu , nigdy nie przemoknie.Tropik chroni przed mrozem i wiatrem. Cały namiot jest lekki , waży 1,5 kg, a po rozłozeniu jego wymiary to 1mx2mx2,5m.
2010-03-24T19:13:28+01:00
Namiot jest bardzo przestronny gdyż mieści aż 3 osoby i to z bagażem.
jest wykonany z nieprzemakalnego materiału,który od wewnątrz doskonale chroni przed mrozem i wiatrem
jest niewielki i lekki(1,5kg),bardzo łatwy w użyciu
jego wymiary to 100cm x 200cm x 250cm