Uzupełnij: (to wszystko jest ze średniowiecza)
- ojczyzną Arabów był .....
- tu narodziła się nowa religia....
- jej twórca ...... uważany jest za proroka boga Allaha
- świętą księgą muzułmanów jest.....
- świątynie muzułmańskie to ..........

2

Odpowiedzi

2010-03-24T18:54:43+01:00
- ojczyzną Arabów był .....Półwysep Arabski
- tu narodziła się nowa religia....Mekka
- jej twórca ..Mahomet.... uważany jest za proroka boga Allaha
- świętą księgą muzułmanów jest.....Koran
- świątynie muzułmańskie to .......... meczety
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:00:48+01:00
Ojczyzną Arabów był Półwysep Arabski
tu narodziła się nowa religia Islam
jej twórca Mahomet uważany jest za proroka boga Allaha
świętą księgą muzułmanów jest Koran
świątynie muzułmańskie to Meczety
3 5 3