Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T15:18:41+01:00
Zasada trzech jedności
a) miejsca - akcja rozgrywa się w jednym miejscu, o innych zdarzeniach informują mieszkańcu
b) czasu - od wschodu do zachodu słońca
c) akcji- tresć dotyczy tylko jednej sprawy

Musi być dobrze, bo tez miałam takie zadanie i dosatłam z niego maxa ;P
Mam nadzieję, że będzie najlepsza, pozdrawiam ;)
4 5 4
2009-10-29T15:19:58+01:00
Zasada trzech jedności
-miejsca-akcja tragedii rozgrywała się w jednym miejscu
-czasu-akcja tragedii rozgrywała się w ciągu jednego dnia
-akcji-fabuła była jednowątkowa
1 5 1
2009-10-29T15:21:30+01:00
Zespół trzech reguł występujących w fabule dramatu lub tragedii.
Jest to:
1. jedność czasu
2. jedność miejsca
3. jedność akcji
Twórcy dzieł w tamtym okresie pisali wg. powyższych reguł. Cała powieść trwała w ciągu jednego dnia w jednym mieście oraz dotyczyła jednego wątku. Najlepszym przykładem jest "Antygona" Sofoklesa