Odpowiedzi

2009-10-29T15:17:29+01:00
2009-10-29T15:18:03+01:00
Obecnie jestem uczniem gimnazjum. Chodze do szkoły, uczę się i w miarę swoich możliwości poszerzam swą wiedzę. Za 10 lat na pewno wiele w moim życiu się zmieni. Będę przede wszsytkim bradziej dojżalsza. W pszyszłości na pewno będę pracowała. Jeszcze nie wiem co chce robić w życiu lecz za parę lat coś będę wykonywała. Świat będzie zaupełnie inny niż jest teraz. Bardzo chciałabym za 10 lta byś szczęśliwa oraz osiągnąć swoje wszystkie zamierzone cele.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:21:05+01:00
Kim będę za 10 lat, jak będzie wyglądać moje życie, co będę robił, gdzie będę mieszkał, czy będę sam...coraz częściej takie pytania wpadają mi do głowy... chyba wszyscy się nad tym zastanawiamy, jednak im jesteśmy starsi, tym bardziej marzenia, czy oczekiwania, które są charakterystyczne dla okresu dzieciństwa, są zastępowane, czy też wypierane przez ciekawość, gdyż z wiekiem tracimy nasze marzenia...człowiek podejmuje nowe wyzwania, poznaje nowych ludzi, zakochuje się na nowo...wszystko po to by wypełnić pustkę pozostawioną przez przeszłość...Jeśli przeszłość kształtuje naszą przyszłość, to można zaryzykować stwierdzeniem, że już dziś nasza przyszłość, czyli to co będziemy robić za te naście lat, jest w pewnym stopniu ukształtowana...pewne rzeczy są bardziej pewne, inne mniej...Mam nadzieje że dzięki mojej inteligencji zdobenden dobra prace. Może naweet bede miała męża. Czas pokaże co się wydarzy.