Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:03:01+01:00
10%*3=6(3+x)
0,3=18+6x
6x=0,3-18
6x= -17,7 /:6
x= -2,95
..............................
10%*3+x=6(3+x)
0,3+x=18+6x
x-6x=18-0,3
-5x=17,7 /:(-5)
x= -3,54
2010-03-24T19:03:52+01:00
10%*3=6*(3+x)
0,3=18+6x````````\-0,3
0=17,7+6x``````\-6x
-6x=17,7
6x=-17,7
x=-2,95

10%*3+x=6*(3+x)
0,3+x=18+6x```````\-6x
0,3-5x=18``````````\-0,3
-5x=17,7
5x=-17,7
x=-3,54