Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:04:57+01:00
pole powierzchni sześcianu o krawędzi długości:

p- 7*7*6=294 (cm2)

p-2,5*2,5*6=37,5 (dm2)

p-4,2*4,2*6=105,84(m2)

p-11,8*11,8*6=835,44 9 (cm2)
34 4 34
2010-03-24T19:05:36+01:00
Pole sześcianu P=6*a²
a) a= 7 cm
P=6*7²=6*49=294 cm²
b)a=2,5dm
P=6*2,5²=6*6,25=37.5 dm²
c) a=4.2 m
P=6*4,2²=6*17,64=105,84m²
d) a=11cm 8mm=11,8 cm
P=6*11,8²=6*139,24=835,44 cm²
28 4 28
2010-03-24T19:14:26+01:00
P=6*a²

a)P=6*49=294 cm²
b)P=6*6,25=37,5 dm²
c)P=6*17,64=105,84 m²
d)P=6*139,24=835,44 cm²
9 3 9