Na XXVII Ogólnopolski Przeglad Teatrów Dziecięcych przyjechało 125 uczniów z czterech zespółów.jedna piata 1/5 to wrocławianie , z Poznania przyjechało tyle samo uczniów co z Warszawy , a z Warszawy przyjechało o 5 uczniów więcej niż z wrocławia. Pozostali uczestnicy przyjechali z Krakowa.
Oblicz ilu uczniów przyjechało z Poznania ile z wrocławia a ilu przyjechało z Krakowa
Dzieki z góry prosze o szybkie rozwiązanie

2

Odpowiedzi

2010-03-24T19:12:23+01:00
1/5 z 125
1/5*125=25- Wrocław
25+5= 30-Poznań
25=5=30-Warszawa
125-(25+30+30)= 125-85=40-Kraków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:15:58+01:00
125 uczniów
I-Wrocław- ⅕*125 =25
II-Poznań- 30
III-Warszawa- 25+5=30
IV-Kraków- 125-85=40