Odpowiedzi

2010-03-24T19:07:01+01:00
Lustro- lustrzany
skóra- skórzany
pióro- pierzasty
madrosc- mędrzec
dobroc- dobrze
jutro- jutrzejszy
para- parzysty
futro- futrzany
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:07:40+01:00
Lustro-lustrzany
skóra-skórzany
pióro-pierze
mądrość-mądrze
dobroć-dobrze
jutro-jutrzejszy
para-parze
futro-futrzany
4 3 4
2010-03-24T19:08:42+01:00
Lustro-lustrny
skóra-skórzany
pióro-pierze
madrosc-mądrze
dobroc-dobrze
jutro-jutrzejszy
para-parze
futro-futrzany
3 1 3