Odpowiedzi

2010-03-24T19:13:20+01:00
Decymetr sześcienny to 1 litr tak więc skoro metr ma 10 decymetrów, metr kwadratowy ma 100 dm2 to metr 3 bedzie miał 1000 dm3 czyli metr 3 ma 1000 litrów

10 s -30 kropli
60s- 1 min -180 k
60 min-1 h-10600k

13 1 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:13:33+01:00
1 m ³= 1000 l
1s =3 kropli
3*60=180 kropli minuta
180*60= 10800 godzina
10800*24= 259200 dzień
259200*365=94608000 rok zwyczajny
259200*366=94867200 rok przestępny

94608000/1000= 94608m³
94867,2 m³ rok przestępny
31 3 31