Dam NAJ ;)
Do podanych imion wladcow dopisz nazwy panstw, w ktorych panuja.
Krolowa Elzbieta II
krol Juan Carlos I
wielki ksiaze Jan
ksiaze Albert
papiez Benedykt XVI
krolowa Beatrix
krolowa Malgorzata II
krol Harald V
krol Albert II
krol Karol XVI Gustaw

~~~

Dziekuje!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:17:43+01:00
Krolowa Elzbieta II- wielka brytania
krol Juan Carlos I- hiszpania
wielki ksiaze Jan-luksemburg
ksiaze Albert-monako
papiez Benedykt XVI-watykan
krolowa Beatrix-holandia
krolowa Malgorzata II-dania
krol Harald V-norwegia
krol Albert II-belgia
krol Karol XVI Gustaw-szwecja
2 5 2
2010-03-24T19:17:48+01:00
Królowa Elżbieta II - ANGLIA
król Juan Carlos I - HISZPANIA
wielki książę Jan - LUKSEMBURG
książę Albert - WIELKA BRYTANIA I IRLANDIA
papież Benedykt XVI - WATYKAN
królowa Beatrix - HOLANDIA
królowa Małgorzata II - DANIA
król Harald V - NORWEGIA
król Albert II - BELGIA
król Karol XVI Gustaw - SZWECJA
2 4 2
2010-03-24T19:28:40+01:00
Krolowa Elzbieta II - Wielkiej Brytanii
krol Juan Carlos I - Hiszpanii
wielki ksiaze Jan - Luksemburg
ksiaze Albert - Wielkiej Brytanii i Irlandii
papiez Benedykt XVI - Zdaję mi sie że chyba w Niemczech
krolowa Beatrix - Holandii
krolowa Malgorzata II - Dania
krol Harald V - Norwegia
krol Albert II - Balgia
krol Karol XVI Gustaw - Szwecja


Mam nadzieję że pomogłam :)
2 4 2