Napisz instrukcję obsługi długopisu. Zlealizują ją zgodnie z poniższym planem. (Instrukcja ma być dla osoby, która nie wie co to jest długopis i do czego służy)

1.Wstęp
a)przedstawienie urządzenia
b)opis budowy
c)opis działania
2.Rozwinięcie
a)opis sposobu postęowania z danym urządzeniem
b)opis konserwacji i drobnych napraw
3.Zakończenie
a)ostrzeżenia przed niewłaściwym użyciem
b)możliwości serwisowe urządzenia
c)warunki gwarancji.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:34:54+01:00
1.długopis to urządzenie służące do pisania.
2. jest to plastikowa rurka w wnętrzu, której znajduje się wkład z atramentem służący do pisania
3. trzyma się go trzema palcami i pisze na kartce
4. naprawy takie jak wymiana wkładu należy przeprowadzać samemu. należy kupić wkład do długopisu w sklepie i włożyćgo do metalowej rurki
5. długopisu nie wolno wsadzać do buzi
6. długopis nie ma żadnej gwarancji należy sprawdzić w sklepie czy pisze


THE END
37 3 37
2009-10-29T15:38:45+01:00
DŁUGOPIS składa się z części zewnętrznej i wewnętrznej zwanej wkładem.
Gdy naciśniemy ruchomą, górną część długopisa będziemy mogli zacząć nim pisać.
Podczas włączania długopisa powinnyśmy zachować ostrożność, ponieważ łatwo uszkodzić spręzynkę, któa znajduje się wewnątrz przedmiotu.
W przypadku poluzowania się gornej zakrętki należy delikatnie docisnąć pbudowę do siebie.
Podczas niewłaściwego użycia długopis może stracić swój kształt, wygląd zewnętrzny. Na podstawie gwarancji można też odesłać długopis pod adres, który znajduje się na gwarancji.
Naprawiony długopiś zostanie odesłany do państwa z ciągu tygodnia.
20 3 20