Odpowiedzi

2010-03-24T19:11:29+01:00
1. Giecz 860 – pomiędzy 980 a 1038
2. Poznań / Gniezno ok. 940-1039/1040
3. Kraków 1039/1040-1079
4. Płock 1079-1138
5. Kraków 1138-1290
6. Poznań 1290-1296
7. Kraków 1296-1596/1609
8. Warszawa de facto
Kraków de iure
1596/1609-1795
9. Warszawa 1918-1939
10. Lublin 1944-1945
11. Łódź 1945
12. Warszawa od 1945 a konstytucyjnie od 1952 r.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:14:12+01:00
Kazimierz I Odnowiciel przeniósł stolice z Gniezna do Krakowa 1038 roku. Zygmunt III Waza przeniósł w roku 1596 stolice do warszawy.
Powinno być dobrze;D
7 3 7