Oblicz jaka będzie temperatura powietrza na szczycie Rysy-2499 metrów nad poziomem morza, jeżeli w Zakopanem, które leży na wysokości 1700 metrów nad poziomem morza, a temperatura powietrza jest 15 C stopni.

Proszę mam to na jutro.!Proszę o szybką odpowiedź.

;))) Daję naj!

2

Odpowiedzi

2010-03-24T19:15:18+01:00
2499-1700=799
100m=o,6stopni C
799~800m
8*0,6stopnia C= 4.8st.C
15st.C - 4.8st.C=10.2

ODP...WRAZ Z WYSOKOSCIA ODEJMUJE SIE 0.6 STOPNI ceLCIUSZA CO 100 METRÓW DLATEGO NA RYSACH JEST 10.2 STOPNIE CELCIUSZA
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:18:45+01:00
Na każde 100m temperatura spada o 0.6 stopnia.

2499-1700=799
799/100=7,99
7,99*0,6=4,8
15-4,8=10,2
Temperatura powietrza na szczycie Rysy będzie wynosiła 10,2 stopnie C.
1 1 1