Odpowiedzi

2010-03-24T19:14:24+01:00
Wedlug mnie akcja ktora ma decydujacy wplyw na tragiczny wplyw jest pochodzenie obydwojga zakochanych. Romeo i Julia pochodza z dwoch domow ktore sa swoimi przeciwnikami. Mimo duzej milosci nie chca wyprzec sie swoich rodow.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:29:55+01:00
Sytuacją która najbardziej komplikuję akcję jest decyzja podjeta przez julię o przyjęciu trucizny o której nie poinformowała Romeo. Ten nie wiedząc nic o tej sprawie jedzie do ukochanej juli gdzie poełnia samobójswo i losy ukochanej pary popadają w ruinę.

mam nadzieję że pomogłam ;]
21 4 21