Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:17:57+01:00
Uczniowie NIE cieszą się kiedy nauczyciele dają im dużo zadań domowych.

Uczniowie NIE cieszą się kiedy dyrektor krzyczy na nich za nic.

Uczniowie NIE cieszą się kiedy uczeń przeklnie, a nauczycielka to usłyszy. xD

Uczniowie NIE cieszą się kiedy całą klasą jadą na wycieczkę by zwiedzać

Uczniowie Nie cieszą się kiedy uczyli się na sprawdziana, a dostali złą ocene

Uczniowie NIE cieszą się kiedy nauczyczycie wprowadza złą punktacje po sprawdzianie.

Uczniowie NIE cieszą się kiedy tato idzie na wywiadówkę.



1. Die Schüler freuen sich nicht wenn sie viele Hausaufgaben haben.
2. Die Schüler freuen sich nicht wenn sie für die Klassenarbeiten lernen müssen.
3. Die Schüler freuen sich nicht wenn sie schlechte Noten bekommen.
4. Die Schüler freuen sich nicht wenn die Ferien vorbei sind.
1 5 1
2010-03-24T19:18:41+01:00
1. Die Schüler freuen sich nicht wenn sie viele Hausaufgaben haben.
2. Die Schüler freuen sich nicht wenn sie für die Klassenarbeiten lernen müssen.
3. Die Schüler freuen sich nicht wenn sie schlechte Noten bekommen.
4. Die Schüler freuen sich nicht wenn die Ferien vorbei sind.