Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:19:07+01:00
-przyciąga nas swoimi kolorami,
-przyciąga nas zdjęcie które tam jest,
-przyciąga nas niska cena
-przyciąga nas produkt , który jest tam przedstawiony,
-przyciąga nas napis który rzuca się w oczy ,
-przyciąga nas reklama swoją wielkościa,
-przyciąga nas swoją nietypowościa (np.reklama w 3d )
2010-03-24T19:25:07+01:00
Musi być ciekawa, interesująca. Ma nas zachęcić do danego produktu. Ma się rzucać w oczy. Zachęca nas do wybrania tego produktu spośród identycznych, które znajdują się na rynku.