Przekształć równoważniki zdania w zdania:
1.rozwiązywanie zagadek
2.wizyta profesora
3.wyjazd do bejgoły
4.adaś ofiarą napaści
5.odnalezienie pamiętnika księdza koszyczka
6.podejrzany gość w domu państwa gąsowskich
7.pozorny wyjazd adasia z bejgoły
8.uwięzienie adasia w rzygotówce
9.nadejście pomocy
10.podstęp i odnalezienie skarbu

2

Odpowiedzi

2009-10-29T15:38:41+01:00
1. rozwiązać zagadki
2. ?
3. wyjeżdżać do bejgołty
4. ?
5. odnaleźdź pamiętnik ks. koszyczka
6.adaś wyjeżdża z bejgołdy
7. adaś w rzygotówce
8. ?/
9. odnaleziony skarb.

PROSZĘ :))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:41:14+01:00
1.rzowiązanie zagadek
2.przyjście do profesora
3.wyjechanie do bejgoły
4.adaś został ofiarą napaści
5.odnależliśmy pamiętnik księdza koszyczka
6.podejrzany gośc jesy w domu państwa gąsowskich
7.pozorne wyjerzdzanie z bejgoły
8.uwięziony adas w rzygotówcę
9.nadeszła pomoc
10.podstęp i odnalazł skarb
niewiem czy dobrze bo robilem to w pospiechu bo sie spiesze :)
Mam nadzieje ze dobrze