Przetłumacz na język polski
Can I help you?
Yes, I`m looking for...
What size are you? What about this one?
NO it`s too...
How much is it?
Can I help this one on, please?
Sure. The changing romme is over there.
Is it okay? Is it long enough? All right. I`d like this one, please.
It`s fine, it really suits you.

3

Odpowiedzi

2010-03-24T19:16:52+01:00
-Czy mogę ci pomóc?
-Tak, ja szukam..
-Jaki nosisz rozmiar?Co o tym sądzisz?
-Nie, to jest zbyt/ za...
-ile to kosztuje?
-Czy mogę pomóc tej osobie, proszę?
-Jasne. Przebieralnia jest tam...
-Czy to jest ok? Czy to nie jest zbyt długie? Jest w porządku! Wezmę to, proszę.
-Jest dobre, wyglądasz w tym naprawdę słodko.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:23:08+01:00
Czy mogę Ci pomóc ?
Tak, szukam ..
Jaki rozmiar jest dla ciebie ? Co byś powiedział na ten ?
Nie, to jest ..
ile to kosztuje ?
W czym mogę pomóc ten jeden, proszę?
Tak. Przebieralnia jest tam.
To jest dobre ? Czy jest wystarczająco długi ? Oczywiście. Wezmę ten jeden, proszę.
To dobrze. Na prawdę ci odpowiada .
2010-03-24T19:26:22+01:00
-w czym moge ci pomóc
-rozglądam sie za...
-jaki masz rozmiar,co myślisz o tym
nie ,jest "zbyt ...
Ile to kosztuje??
Mogę prosić o ten,...?
oczywiście przymiezalnia jest tam.
jest ok? Jest wystarczająco długi? Dobrze.podoba mi sie ten
Pasuje ci, naprawdę dobrze w nim wyglądasz