Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:35:02+01:00
Panie Boże my, twoje dzieci przychodzimy przed twoje święte oblicze błagać nie o to co nam jest potrzebne,ale przede wszystkim o nowe powołania kapłańskie i zakonne. Aby przez tych ludzi którzy zawieżą Ci swoje życie moglibyśmy dostąpić Zbawienia
Ojcze nasz...
Zdrowaś maryjo...
Chwała ojcu...
7 4 7
2010-03-24T20:22:10+01:00
MODLITWA W INTENCJI KAPŁANÓW
Najwyższy Kapłanie,Jezu Chryste;obdarz naszych kapłanów swą mocą i niepojętą miłością.Uzbrój ich w cierpliwość i wyrozumiałość wobec ludzkiej słabości.Daj im niezłomne męstwo w walce ze złem.Zanurz ich w swojej świętości,aby ich życie było ciągle żywym znakiem ,w którym ludzie rozpoznają Ciebie,Panie.Amen
MODLITWA W INTENCJI POWOŁAŃ KAPŁAŃSKICH
O Jezu ,Boski Pasterzu,który powołałeś Apostołów,aby ich uczynić rybakami dusz,pociągnij ku sobie gorące i szlachetne umysły młodych ludzi i uczyń ich swoimi naśladowcami.Spraw panie ,aby tu na ziemi ,przedłużali Twoją misję,budowali Twoje Ciało mistyczne-Kościół i byli solą ziemi i światłością świata.Matko Najświętsza,Matko kałanów i nasza Matko ,uczyń ich zdolnymi przyjąć zaproszenie Twojego Syna,aby ze swojego życia uczynili całkowity dar na chwałę Bożą.Amen
3 3 3