Odpowiedzi

2009-10-29T15:43:48+01:00
TEATR POLSKI WROCŁAW -
- ,,HAMLET "
- ,,Lalka''

TEATR NARODOWY-
-,,Tango''

Teatr im. Jana Kochanowskiego, Opole
,, Odyseja''
37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:52:35+01:00
1. Teatr Wielki
- BORYS GODUNOW Modest Musorgski
- ZAGŁADA DOMU USHERÓW Philip Glass
- KURT WEILL BALET
2. Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera
- Pornografia - Teatr Ateneum
- Czarownice z Salem - Teatr Na Woli
- Loretta - Klub Dowództwa Garnizonu Warszawa
- Językami mówić będą - Klub Dowództwa Garnizonu Warszawa
3. Teatr Polonia
- BAGDAD CAFE
- PCHŁA SZACHRAJKA
- PANI Z BIRMY
87 4 87