Odpowiedzi

2010-03-24T19:26:38+01:00
Ubrania: bluza, buty, płaszcz, sukienka, kurtka, jeansy, sweter, spódnica, luzka, buty, shorty, skarpetki, koszulka z krótkim rękawkiem, top, buty sportowe, spodnie

przymiotniki: krótki / długi, luźny / obcisły, ciemny / jasny, jaskrawy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:16:28+01:00
Ubrania: bluza, butki, płaszcz, sukienka, kurtka, spodnie jeansowe, sweter, spódnica, bluzka, buty, szorty, skarpetki, T-shirt (bluzka z krótkim rękawkiem), top, buty sportowe, spodnie.

Przymiotniki: długi/krótki
luźne/ obcisłe
ciemne/ jasne, jaskrawe